فقط دستانت

فقط دستانت

دستانت را

دربرابرم مشت می کنی ...

میپرسی گل یا پوچ؟

در دلم میگویم:

فقط دستانت....



نظرات شما عزیزان:

زیبا
ساعت14:53---30 ارديبهشت 1393
سلام وب زیبایی داری به منم سر بزن
http://eshghebeyadmandani.mihanblog.com/


خسرو
ساعت13:28---9 فروردين 1393
به درخت نگاه کن...

قبل از اینکه شاخه هایش زیبایی نور را لمس کند

ریشه هایش تاریکی را لمس کرده...

گاه برای رسیدن به نور،باید از تاریکی ها گذر کرد...


نعره هیچ شیری

خانه چوبی را خراب نمیکند

من از سکوت موریانه ها میترسم...!


خسرو
ساعت13:28---9 فروردين 1393
خوشبختي ما تو سه جمله خلاصه شده
تجربه از ديروز، استفاده از امروز، اميد به فردا
ولي با سه جمله ديگه زندگيمون رو تباه مي کنيم
حسرت ديروز، اتلاف امروز، ترس از فردا


خسرو
ساعت17:38---28 اسفند 1392
ساحل دلت رو ب خدابسپار
خودش قشنگترین قایق روبرات می فرسته .


خسرو
ساعت12:45---25 اسفند 1392
گدای عشق نباشید
بخشنده عشق باشید
انسانهای زیبا همیشه خوب نیستند
انسان های خوب همیشه زیبایند . . .


خسرو
ساعت16:21---26 شهريور 1392
کاش میشد در آسمان ها پر کشید / چون عقابی ابرها را هم درید

پر کشید و در حضورت جان سپرد / لحظه ی آخر دو چشمان تو دید . . .



تسلیت،قلب صبورم
ساعت15:33---22 شهريور 1392
slm merc k bhem sar zadi
linket mikonam linkam kardi khabaram kon
merc
bye


fereshteh
ساعت20:55---19 شهريور 1392
س.عزیزم ممنون به وبلاگم سرزدی.لینکت کردم ممنون میشم لینکم کنی.وبلاگ قشنگی داری.


هستی
ساعت11:43---19 شهريور 1392
سلام عزیزم مرسی به وبلاگم سر زدی ،نوشته هاتون خیلی خوشگل بود من لینکتون میکنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 18 شهريور 1392برچسب:, ] [ 21:8 ] [ خودم ] [ ]